Jaarlijks slaan de VRT-radiozenders de handen in elkaar voor De Warmste Week. In 2025 richt deze solidariteitsactie zich tot mensen die leven met een onzichtbare ziekte. Zeven dagen lang krijgen hun verhalen en diverse acties een podium. Tal van organisatie en groeperingen zamelen geld in voor projecten die inzetten op het verbeteren van de levenskwaliteit van deze mensen.
Als docent aan de Vrije Ateliers in Sint-Niklaas, werk ik ook mee aan dit fantastische project, onder de noemer “Warmste Ateliers – Kunst die raakt”.
Docenten en cursisten verkopen hun creaties ten voordele van De Warmste Week, tijdens een tentoonstelling van 18-nov tem 20-dec.
Dit is mijn bijdrage :






